דילוג לתוכן

מי יסדר את העיצובים ביום האירוע?

עיצבת בעצמך את החתונה שלך לפי הטעם האישי שלך 

במינימום עלות ומקסימום סטייל

אבל מה קורה ביום האירוע?

אנחנו כאן לעשות סדר

מה קורה ביום האירוע?
הארגזים והעיצובים ארוזים ומחכים באולם 

רוב הכלות  מבינות שכדי שהעיצוב ייראה כמו שצריך צריך מישהו (שהוא לא את) שיסדר הכול ולכן, הן מבקשות עזרה מבני משפחה וחברים. כל אחד מקבל משימה ומקווים לטוב.


ביום החתונה  החברים והמשפחה מגיעים שעתיים לפני הקבלת פנים, כבר לבושים, מאופרים, מוכנים לאירוע. ואז זה מתחיל.

שקיות, ארגזים, בלגן. לא מוצאים כלום. יש בלבול “איפה הקופסה עם הפמוטים?” “זאת הקופסה של החמצוצים או של הזוהרים?” “למי היה את המצית לנרות?” הם מנסים להתמצא באולם הלא מוכר, מזיזים ארגזים כבדים, שואלים, מחפשים, מתבלבלים. הטלפון של הכלה לא מפסיק לצלצל, והמנהל אירוע נגרר לעזור, להסביר, לחפש ולנקות אחר החברים. 

והאווירה שהיית אמורה להיות קסומה הופכת לרגעים של סטרס ועצבים.

אז מה אנחנו ממליצות לעשות?

איך לחלק את העיצובים?
דבר ראשון ערכו צ'ק ליסט מסודר שיכלול כל עמדה ואת האלמנטים שיופיעו בה.

כל עמדה או מתחם יהיו ארוזים בשקית אחת או בארגז אחד שיהיה כתוב עליו את כל הפריטים שהוא מכיל.

דברים חשובים שתמיד שוכחים בחתונה
בעיצוב החתונה יש המון לוגיסטיקה ואלמנטים ולפעמים הדברים הכי חשובים נוטים להישכח נסו לעבור על כל העיצובים ולחשוב איזה עזרים שאינם כלולים בעיצוב נחוצים לעיצובו.

לדוגמה: מספריים, מצית ארוכה, גיר, עטים, שקית אשפה, ספרי לניקוי המראה,

אזיקונים גדולים במיוחד וסוללות.

על עוזרת אישית ביום האירוע כבר שמעת?

מגיעה ביום האירוע לסדר הכול בדיוק כמו שדמיינת, לפי צ'ק ליסט שנכין יחד מראש.

כבר משלב התכנון תקבלי ליווי וייעוץ בבחירות העיצובים כולל התאמה לתנאי שטח ועיצוב המתחם.

ביחד נוודא שאת רוכשת עיצובים בכמויות נכונות, שומרת על התקציב וחוסכת אלפי שקלים בעיצוב החתונה.